جذاميها
جذاميها
در مدينه چند نفر بيمار جذامى بود. مردم با تنفر و وحشت از آنها دورى مى كردند. اين بيچارگان بيش از آن اندازه كه جسما از بيمارى خود رنج مى بردند، روحا از تنفر و انزجار مردم رنج مى كشيدند....
+ نوشته شده در چهارشنبه ۱۳۹۲/۱۰/۱۱ ساعت 0:45 توسط گروه تلاشگران مدرسه شهید بهشتی
|